Качество образования [23] |
Методическая копилка [46] |
Наши праздники [9] |
Старшеклассникам [6] |
Дополнительный материал к урокам географии [22] |
Календарь географа [8] |
Мысли вслух и на бумаге. [5] |
Физическая география. [59] |
География Украины [86] |
География Крыма. [13] |
Экономика. [3] |
Экономическая география мира. [17] |
Материалы пользователей сайта
[29]
В данном разделе находятся методические разработки, которые добавляют на сайт коллеги - учителя. В разделе материалы по различным школьным дисциплинам.
|
В мире интересных фактов [30] |
Главная » Статьи » Методическая копилка |
1 бал — учень розрізняє терміни об'єктів, що
вивчаються. Називає їх окремими словами чи
реченнями (наприклад, це — «гори», це — «річка» і т. ін.). 2 бали — намагається дати характеристику географічного об'єкта чи явища на
елементарному рівні. 3 бали — допускає неточності у здійсненні спостережень.
Виділяє окремі особливості географічних об'єктів і явищ, прагне дати їм характеристику. 4 бали - описує явища й об'єкти, що спостерігаються, і відтворює частину матеріалу на фрагментарному рівні. Екологічно грамотно
поводиться в природі під час
екскурсій, виявляє елементи
допитливості та спостережливості, розпізнає
більшість об'єктів, які вивчаються. 5 балів — здатний з допомогою вчителя логічно відтворити значну частину матеріалу, використовує умовні знаки, знімає показники спостережень, елементарно читає карту. 6 балів — самостійно виконує основну частину практичної роботи, за допомогою вчителя
робить елементарні порівняння, виявляє основні риси об'єктів і явищ, читає тематичні карти. 7 балів — починає усвідомлювати мету практичної роботи, встановлює й описує причинно-наслідкові зв'язки. Оперує основними
поняттями й термінами. Аналізує зміст карт. 8 балів — може логічно мислити, правильно, за планом,
проводить спостереження, відображаючи особливості об'єкта чи явища в
замальовках, діаграмах, схемах. Формулює висновки, робить
узагальнення. Правильно відбирає навчальні
джерела інформації та аргументує власні дії, розв'язує типові задачі. 9 балів — уміє аргументувати, відстояти свій погляд, виявляє особливу допитливість при
вивченні об'єктів і явищ. Помічає деталі, вільно використовує
здобуті знання, вирішуючи стандартні ситуації, аналізує хід спостереження, бачить
причинно-наслідкові зв'язки, встановлює залежності між фізико-географічними
особливостями територіїгосподарською діяльністю
людини, застосовує прийоми аналізу
статистичних даних, грамотно порівнює
показники, вільно розв'язує задачі у
стандартних ситуаціях, складає
картосхеми й картодіаграми. 10 балів — виконує проблемні завдання, поставлені
вчителем, складає комплексну фізико-географічну характеристику, вільно використовує здобуті географічні знання,
самостійно робить висновки й узагальнення. Використовує принципи
раціонального природокористування в повсякденній діяльності та працюючи у природі. Вільно застосовує більшість географічних понять, класифікує їх. 11 балів — вміє оцінювати виробничу діяльність людини та її вплив на природу, розуміє суть географічних проблем. Пропонує
виходи з нестандартних ситуацій, вільно переходить від
аналізу окремих явищ до аналізу системи географічних явищ. Визначає причинно-наслідкові
зв'язки, вільно володіє прийомами роботи з додатковими джерелами географічної інформації, цифровими показниками. 12 балів — використовує географічні джерела
інформації для розв'язання виробничих і побутових завдань, пропонує свої
ідеї щодо вивчення того чи іншого об'єкта. Усвідомлено обирає форми, методи, засоби й прийоми виконання практичної роботи відповідно до
поставленої мети навчання. Щоб
практична робота пройшла успішно, учитель повинен
підібрати відповідні завдання, правильно регламентувати час, дати чіткі настанови під час
пояснення завдань, вибрати найефективніші способи й прийоми її виконання. Учитель має діяти чітко, оперативно,
відповідно до обставин, враховуючи зміст і
ступінь складності роботи, вміння й навички учнів. У
практичній роботі завжди передбачаються елементи
самостійності, але слід пам'ятати, що їй передує
колективна робота під керівництвом учителя, яка носить
інструктивний, навчальний характер.
| |
Просмотров: 4108
| Теги: |
Всего комментариев: 0 | |