Приветствую Вас Гость!
Среда, 27.11.2024, 04:33
Главная | Регистрация | Вход | RSS

Меню сайта

Категории раздела

Наши НОВОСТИ

Конкурс

Учитель географии

Учитель географии

Мини-чат

Для добавления необходима авторизация

Форма входа

Статистика


Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Поиск

Рекомендую:

Гости сайта



free counters
Free counters

Наша кнопочка

Учитель географии

Каталог статей

Главная » Статьи » Физическая география. » Географическая номенклатура.

Умовні знаки і кольори географічної карти
Тема: Умовні знаки і кольори географічної карти.
Мета: поглибити знання учнів про географічну карту шляхом вивчення способів зображення на ній географічних об’єктів; узагальнити практичні уміння і навички роботи учнів з умовними знаками плану місцевості; розвивати мислення, мовлення, увагу, спостережливість; коригувати кругозір дітей; прищеплювати інтерес до географії.
Обладнання: фізична карта півкуль, умовні знаки плану місцевості, картки.
Тип уроку: формування нових знань і способів дій.
Хід уроку:
І. Загальнокорекційний етап.
1.1. Організаційна підготовка учнів до праці.
Перевірити наявність підручників, зошитів, ручок.
1.2. Нервово – психічна підготовка.
Загадка: Яке море немає води? (те, що на географічній карті).
ІІ. Основний етап.
2.1. Підготовча частина.
а). Бесіда за запитаннями.
- Що таке географічна карта?
- Чим карта відрізняється від плану місцевості?
б). Загадка.
Де бувають країни без людей, міста без будинків, ліс без дерев, море без води? (На карті)

2.2. Формуюча частина.
а). Ознайомлення з новими знаннями, уміннями і навичками.
Географічні карти звичайно бувають кольоровими. Поверхню Землі, воду зображають різними умовними кольорами. Воду на Землі (океани, моря, річки, озера) – зображають на карті синім кольором. Гори – коричневим; височини – жовтим; низовини – зеленим кольором.
Умовні знаки, які використовують на картах:
- міста – кружечок, або зірочка,
- кордони позначають червоною товстою лінією, або рисочками і крапками,
- залізниці – червоними, або чорними тонкими лініями.
Географічні назви на карті показують указкою, річки – за течією від витоку до гирла; моря, озера, рівнини, острови – обводять навколо.
б). Фізкультхвилинка
Учні стають біля парт, учитель в кольорі показує поверхню Землі. (гори – руки вгору; вода – руки в сторони).
в). Систематизація і узагальнення
Користуючись підручником, діти дають письмові відповіді на запитання:
- Яким кольором зображають поверхню Землі?
- Як показують на карті річки, моря, рівнини?
г). Застосування знань у практичній діяльності.
- Що означає кожний колір на карті?
- Якими умовними знаками позначають на карті міста, кордони, залізниці?
ІІІ. Заключний етап.
3.1. Підсумок уроку
- Над якою темою ми сьогодні працювали на уроці?
- Що найбільше вам сподобалось, запам’яталось на уроці?
4.2. Оцінювання знань.
4.3. Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал підручника (с.62-64)
4.4. Зняття нервової напруги
Звучить легка музика (шум моря), після якої діти розповідають, де вони себе відчули? (на морі). Яким кольором на карті позначають моря? (синім)
Категория: Географическая номенклатура. | Добавил: vadimof (03.10.2011)
Просмотров: 25758 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 3.8/6
Всего комментариев: 1
1 Geo  
0
Спасибо за материал. biggrin

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]